Refundacja w Seni24.pl jest prosta - to tylko trzy kroki!

Dodaj produkty do koszyka
Przejdź do kasy
  • Wszystkie refundowane wyroby chłonne znajdziesz na www.seni24.pl/produkty-refundowane.
  • Ceny refundacyjne zobaczysz na kartach produktów po zarejestrowaniu wniosku.
    Możesz je również zobaczyć tutaj.

Rejestracja zlecenia refundacyjnego

Bezpieczne połączenie

Za pomocą formularza poniżej aktywujesz jednocześnie konto w sklepie i zlecenie refundacyjne.

Dane zlecenia


Dane konta

Korzyści z posiadania konta

  • Szybsze zakupy przy kolejnych wizytach
  • Dostęp do historii zakupów
  • Dostęp do statusów przesyłki online

Najczęstsze pytania klientów

Jakie dokumenty są wymagane przy pierwszej realizacji zlecenia na wyroby chłonne?

Aby zrealizować wniosek na wyroby chłonne, nie trzeba posiadać żadnej dodatkowej dokumentacji. Potrzebny będzie jedynie numer PESEL pacjenta oraz numer zlecenia na refundację wyrobów medycznych wystawiony przez osobę do tego uprawnioną.

Jaka jest różnica między kodem wyrobu medycznego P.100 i P.101?

W systemie refundacji wyrobów chłonnych można wyróżnić dwie grupy osób uprawnionych do otrzymania zlecenia. Kod P.100 obejmuje pacjentów z chorobą nowotworową, natomiast kod P.101 to pozostali uprawnieni pacjenci. Niezależnie od posiadanego kodu, wszystkich pacjentów obowiązuje limit ilościowy na wyroby chłonne w wysokości 90 szt. miesięcznie, chyba że posiadają oni dodatkowe uprawnienia 47 DN i 47 ZND na podstawie ustawy “Za życiem” lub 47 ZN (orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności), według których nie obejmuje ich limit ilościowy.

Czy można zrealizować zlecenie za miesiąc inny niż ten, na który zostało wystawione?

Niestety, nie ma możliwości realizacji zlecenia na inny miesiąc niż na ten, na który zostało wystawione. Jeśli miesiąc upłynął, niemożliwe jest odebranie zaległych wyrobów. Warto także podkreślić, że lekarz może wystawić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby chłonne na pełne 12 miesięcy. Jednorazowo realizuje się jednak w aptece lub sklepie medycznym zakup maksymalnie na 6 miesięcy, a po upływie tego czasu można wykupić pozostałe produkty.

Czy w sklepie seni24.pl można zrealizować zlecenie na refundację wyrobów chłonnych?

Tak, w sklepie internetowym seni24.pl można zrealizować zlecenie na pieluchomajtki i inne wyroby chłonne. Procedura zakupu z wykorzystaniem zlecenia refundacyjnego jest bardzo prosta, to tylko 3 kroki. W tym celu należy:

  1. Założyć nowe konto/zalogować się na już istniejące i równocześnie zarejestrować zlecenie, podając numer zlecenia i PESEL w zakładce “Zrealizuj zlecenie NFZ”.
  2. Dodać do koszyka wybrane produkty znajdujące się w specjalnej kategorii sklepu o nazwie “Produkty refundowane”.
  3. Przejść do kasy i zapłacić za zakup. Finalna cena będzie zawierała zniżkę NFZ obliczoną automatycznie przez system sklepu.
Jak wygląda proces starania się o refundację wyrobów chłonnych?

Otrzymanie zlecenia na wyroby chłonne jest bardzo proste i przebiega w 2 krokach. W pierwszej kolejności należy udać się do lekarza lub innej osoby uprawnionej do wystawienia niniejszego zlecenia. Pacjenci, którzy nie mają możliwości skonsultowania się z lekarzem osobiście, mogą skorzystać z możliwości teleporady - w takiej sytuacji specjalista wystawi zlecenie na podstawie rozmowy telefonicznej z chorym. Numer zlecenia, niezbędny do realizacji zamówienia, pacjent otrzyma drogą elektroniczną. Drugim, a zarazem ostatnim krokiem, jest zakup wyrobów chłonnych w sklepie medycznym lub aptece, która ma podpisaną umowę z NFZ. Punkt sprzedaży poprosi o numer zlecenia i PESEL pacjenta, dlatego należy je przygotować przed zakupem. Warto zaznaczyć, że nie ma konieczności, aby pacjent zrealizował zlecenie osobiście - może zrobić to za niego jego opiekun lub każda inna osoba.

Najwygodniejszym sposobem nabycia wyrobów refundowanych jest obecnie zakup w sklepie internetowym, dający możliwość dostarczenia produktów bezpośrednio do domu pacjenta. Takie rozwiązanie w żaden sposób nie angażuje chorego ani jego opiekuna. Aby zrealizować zamówienie w sklepie internetowym Seni24, należy zarejestrować zlecenie refundacyjne i zakupić potrzebne produkty online. W razie jakichkolwiek wątpliwości klient może skonsultować się z infolinią. Wszystkie wyroby objęte refundacją NFZ znajdują się w zakładce “Produkty refundowane”.