Sklep wykorzystuje pliki cookie. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w polityce prywatności.

Mikrozid Sensitive bezalokoholowy płyn do dezynfekcji Schulke 1 l

  • Mikrozid Sensitive bezalokoholowy płyn do dezynfekcji Schulke 1 l
  • Obniżka
  • Bestseller
Mikrozid Sensitive bezalokoholowy płyn do dezynfekcji Schulke 1 l

Marka : Schulke

Bezalkoholowy preparat Schulke Mikrozid Sensitive w postaci płynu lub piany przeznaczony jest do szybkiego mycia i dezynfekcji małych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi. Nie zawiera w składzie alkoholu, aldehydów ani związków amoniowych, można go stosować na oddziałach noworodkowych.

Cena za opakowanie

z VAT 8%

rabat 4,30 zł

30,54 zł

26,24 zł

Cena od 2 opak.

z VAT 8%

24,94 zł
Opakowanie
  • NN-MSH-DPAB-002
Pojemność

Cena za opakowanie

z VAT 8%

rabat 4,30 zł

30,54 zł

26,24 zł

Cena od 2 opak.

z VAT 8%

24,94 zł

Produkt dostępny

Polecane do tego produktu

Bezalkoholowy preparat w postaci płynu lub piany Mikrozid Sensitive Liquid przeznaczony jest do szybkiej dezynfekcji i czyszczenia powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi. Preparat nie zawiera w składzie alkoholu, aldehydów, ani związków amoniowych, charakteryzuje się szerokim spektrum działania. Stosowany na oddziałach noworodkowych. Możliwa aplikacja w postaci płynu lub piany.

Dla kogo przeznaczony jest produkt?

W praktyce lekarskiej:

  • dla lekarzy, pielęgniarek oraz pracowników sanitarnych służby zdrowia do dezynfekcji sprzętu medycznego i wszelkich małych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi
  • dla pracowników laboratoriów i pracowni diagnostycznych do dezynfekcji sprzętu medycznego


W opiece długoterminowej:

  • dla opiekunów oraz pracowników sanitarnych w domach opieki oraz hospicjach do dezynfekcji sprzętu medycznego i wszelkich małych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi


W kosmetyce:

  • dla kosmetyczek, fryzjerów, tatuażystów do dezynfekcji sprzętu i wyposażenia salonu

Właściwości produktu:

  • łatwy i szybki w zastosowaniu, nie pozostawia plam i smug
  • doskonała skuteczność w krótkim czasie działania
  • pozbawiony w składzie alkoholu, aldehydów, dzięki czemu może być stosowany do mycia i dezynfekcji głowic USG
  • posiada delikatny, przyjemny dla nosa zapach dający poczucie świeżości
  • szerokie spektrum działania obejmujące bakterie, grzyby i wirusy
  • uniwersalny do wielu powierzchni

Zastosowanie:

  • powierzchnie, z którymi miał styczność pacjent np. kozetki, fotele zabiegowe
  • unity zabiegowe
  • stoły operacyjne, powierzchnie robocze
  • powierzchnie produktów medycznych
  • klawiatury
  • skóra syntetyczna i powierzchnie mebli

Skład:

W 100 g roztworu: 0,26 g alkil (C12-16)-chlorku dimetylobenzyloamonu (ADBAC/BKC (C12-16)), 0,26 g chlorek didecylodimetyloamonu (DDAC), 0,26 g alkil (C12-C14) chlorku etylobenzyloamonu (ADEBAC (C12- C14)).

NN-MSH-DPAB-002
Do mycia i dezynfekcji
Płyn
Bezalkoholowy/e
Małe

Napisz swoją opinię

Mikrozid Sensitive bezalokoholowy płyn do dezynfekcji Schulke 1 l

Bezalkoholowy preparat Schulke Mikrozid Sensitive w postaci płynu lub piany przeznaczony jest do szybkiego mycia i dezynfekcji małych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi. Nie zawiera w składzie alkoholu, aldehydów ani związków amoniowych, można go stosować na oddziałach noworodkowych.

Napisz swoją opinię

Dostawa i płatności

1. Koszty dostawy

Przedpłata na konto

  • 11,99 zł - do kwoty 199 zł
  • 0,00 zł - powyżej kwoty 199 zł

Płatność przy odbiorze

  • 13,98 zł - do kwoty 199 zł
  • 1,99 zł - powyżej kwoty 199 zł

Wszystkie zamówienia realizowane są przez firmę kurierską GLS.


2. Czas dostawy

Wyciąg z regulaminu punkt IV:

  1. Sprzedawca dostarcza zamówione Towary przesyłką kurierską. Koszty przesyłki określa załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. 
  2. Zamówione Towary mogą zostać dostarczone przez Sprzedawcę jedynie pod wskazany przez Klienta adres wskazany w złożonym Zamówieniu.
  3. Termin dostawy zamówionego Towaru może wynosić do siedmiu dni roboczych od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia Zamówienia.
  4. W przypadku, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno Zamówienie, Sprzedawca może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części Zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej części Zamówienia. Anulowanie części Zamówienia przez Klienta jest dopuszczalne jednie do chwili otrzymania przez niego potwierdzania Zamówienia (pkt III ust. 5 niniejszego Regulaminu). 

Sprzedawca prowadzi poprzez Sklep Internetowy sprzedaż detaliczną Towarów wolnych od wad za pośrednictwem sieci Internet z dostawą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

3. Warunki płatności


W naszym sklepie za zamówione artykuły można zapłacić tradycyjnym przelewem na konto, płatnością online, kartami płatniczymi lub gotówką przy odbiorze paczki. Wybraną formę płatności należy zaznaczyć w formularzu zamówienia.


Numer konta bankowego: 70 1090 1506 0000 0001 1258 2259 - Bank Zachodni WBK SA

  • Przy tradycyjnym przelewie bankowym w polu "Tytułem" prosimy umieścić numer zamówienia.
  • Operatorem płatności elektronicznych (przelew online, karta płatnicza) jest firma PayU S.A.

1. Postępowanie reklamacyjne

1. Wyciąg z regulaminu dotyczący postępowania reklamacyjnego

VII. Postępowanie reklamacyjne.

  1. W przypadku ujawnienia się wady Towaru Klient może wedle swego uznania skorzystać bądź to z gwarancji producenta lub w przypadku gdy towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (t.j. Dz.U.2017.683 z późn. zm). oraz Kodeksu Cywilnego.
  2. W przypadku skorzystania z uprawnień z gwarancji reklamację kierować należy do gwaranta wymienionego w karcie gwarancyjnej. W przypadku korzystania z uprawnień instytucji niezgodności towaru konsumenckiego z umową na podstawie z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (t.j. Dz.U.2017.683 z późn. zm oraz kodeksu cywilnego Klient powinien złożyć reklamację Sprzedawcy. 
  3. Reklamacja winna być złożona na piśmie lub drogą elektroniczną na adres: reklamacje@seni24.pl i określać dane Klienta, jego adres, numer Zamówienia oraz opis stwierdzonej niegodności Towaru z umową. 
  4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni licząc od dnia jej otrzymania, udzielając odpowiedzi na piśmie lub drogą elektroniczną. 
  5. Do reklamacji Towaru kupionego na podstawie niniejszego regulaminu zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego. 
  6. Przy odbiorze przesyłki zawierającej Towar w momencie odbioru klient powinien zwrócić uwagę na stan odbieranej przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności Towaru, niezgodności towaru z Zamówieniem Klient zobowiązany jest do powiadomienia o tym Sprzedawcy. 

2. Reklamacje należy składać na adres:

Bella - Handel Sp. z o. o.
ul. Przelot 39
87-100 Toruń

3. Formularz reklamacyjny w formacie PDF:

Pobierz

4. Dane kontaktowe

  • Numer telefonu do infolinii sklepu: (56) 45 19 100
  • Adres email: reklamacje@blizejciebie.pl

2. Odstąpienie od umowy - zwrot towaru

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanierzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy(w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy) albo w którym weszli Państwo wposiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszław posiadanie ostatniej z rzeczy (w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy,które dostarczane są osobno).Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj. Bella - Handel Sp. z. o.o., adres siedziby: ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowyw drodze jednoznacznego oświadczenia na piśmie wysłanego pocztą lub na adres e-mail sklep@seni24.pl.Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącąwykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia odumowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności,w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przezPaństwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas),niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani oPaństwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciutakich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba żewyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnychopłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lubdo czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Rzecz/rzeczy, które Państwo otrzymali w związku z umową proszę odesłać lub przekazać nam tj. Bella - HandelSp. z. o. o., adres magazynu: ul. Przelot 39, 87-100 Toruń niezwłocznie, w każdym razie nie później niż 14 dniod dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany,jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niżbyło to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Adres do zwrotu towaru:

Bella-Handel Sp. z o.o.
Ul. Przelot 39
87-100 Toruń

Formularz zwrotu towaru:

Pobierz

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Bella - Handel Sp. z. o. o.ul. Żółkiewskiego 20/2687-100 Toruń

………………………………………

(miejscowość i data)

Ja/My(*)…………………………………………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)umowy dostawy następujących rzeczy(*). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

  • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
  • Numer zamówienia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
  • Imię i nazwisko Konsumenta(-ów). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
  • Adres konsumenta(-ów). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Wyciąg z regulaminu dotyczący odstąpienia od umowy

VIII. Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827) (dalej„Ustawa”), Klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedażybez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którymosoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy (w przypadkuumowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy).
  2. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy oraz jego skutkówzawiera Pouczenie o odstąpieniu od umowy stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy pisemne oświadczenie o odstąpieniu odumowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 doRegulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu, októrym mowa w ust.1 punkt VIII.
  4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy.Prawo to nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia(Towarem) jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania niemożna zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowaniezostało otwarte po dostarczeniu Towaru, w szczególności dotyczy to wyrobów opatrunkowych,artykułów sterylnych, higienicznych i kosmetycznych.
  5. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulegazwrotowi w stanie niezmienionym. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towarubędące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzaniacharakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  6. Klient powinien zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od dnia, wktórym odstąpił od umowy. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w sposóbzapewniający brak uszkodzeń w czasie transportu Sprzedawcy. Koszt opakowania Towaru ponosiKonsument.
  7. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentamiwydanymi Klientowi na adres: 87-100 Toruń, ul. Przelot 39 na koszt Kupującego.
  8. Klient za zgodą Sprzedawcy może w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru dokonać jegowymiany na inny Towar. Wymieniany Towar musi posiadać oryginalne i niezniszczone opakowanieproducenta, posiadać kompletne wyposażenie i akcesoria, nie może nosić śladów użytkowania. Wprzypadku wymiany Towaru zapłacona za Towar Cena zostanie zaliczona na poczet Ceny nowozamówionego Towaru, a ewentualna różnica zostanie zwrócona przez Sprzedawcę Klientowi.