Gotowy zestaw do podłączenia kroplówki Matoset

Gotowy zestaw do podłączenia kroplówki Matoset

Marka : Matopat

 

Wyrób medyczny   tak

Zestaw Matoset to gotowy zestaw proceduralny do podłączenia kroplówki. Gotowe pakiety obniżają koszty związane z zakupem materiałów opatrunkowych, zmniejszają ilości odpadów, a także podnoszą komfort i bezpieczeństwo pracy.

Cena za 1 opak.
z VAT 8%

11,84 zł

Cena od 100 opak.
z VAT 8%

11,67 zł

Cena za 1 opak.

11,84 zł

Cena od 100 opak.

11,67 zł


Produkt dostępny
Koszt dostawy
Dodaj do listy zakupowej
Zapewniamy elastyczny wybór sposobów dostawy i płatności!
Najczęściej kupowane z tym produktem

Gotowy, jałowy zestaw do podłączenia kroplówki Matoset stworzony do natychmiastowego użytku w szpitalu, gabinecie zabiegowym, czy w domu pacjenta. Znacząco ułatwia pracę personelowi medycznemu. Zestaw składa się z niezbędnych materiałów opatrunkowych i narzędzi medycznych potrzebnych do podłączenia kroplówki.

Dla kogo przeznaczony jest produkt?
W praktyce lekarskiej:

  • dla lekarzy oraz pielęgniarek w celu wykonania procedury podłączenia kroplówki

Właściwości produktu:

  • przeznaczony do wykonania konkretnej procedury medycznej, dzięki czemu brak odpadu
  • bezpieczne opakowania składające się z twardego blistra może posłużyć jako pojemniczek na płyny oraz odpady, eliminując potrzebę użycia dodatkowego naczynia
  • uporządkowane elementy składowe zestawu dzięki podziałkom między komorami
  • gwarantowane poczucie bezpieczeństwa dla pacjenta z faktu użycia sterylnego zestawu jednorazowego użytku
  • ułatwienie pracy dla personelu medycznego
  • najwyższej jakości narzędzia metalowe i plastikowe zawarte w zestawach gwarantują precyzyjne wykonanie zabiegu

Skład zestawu:

  • kompresy z włókniny 40 g, 4-warstwowe 7,5cx7,5 cm 4 szt.
  • rękawice lateksowe, niepudrowane M 2 szt.
  • przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych 1 szt.
  • opatrunek Cannula F 8x5,8 cm 1 szt.
  • blister 1 szt.
MA-991-ZBS2-001
Do podłączenia kroplówki
Jałowe
Blister
  tak
Bądź pierwszym, który napisze recenzję!

Dodaj opinię

Warunki dostawy i płatności

1. Koszty i formy dostawy

Przedpłata na konto (przelew tradycyjny oraz płatność elektroniczna)

  • 12,99 zł - do kwoty 99 zł
  • 0,00 zł - powyżej kwoty 99 zł

Płatność przy odbiorze 

  • 15,49 zł - do kwoty 99 zł
  • 2,99 zł - w kwocie 99 zł - 1000 zł 
  • Zamówienia powyżej kwoty 1000 zł nie są realizowane za pobraniem

Dostępne formy dostawy

  • GLS
  • InPost
  • Pocztex
  • Paczkomat
  • Punkty odbioru Poczty Polskiej (Żabka, Orlen, Ruch, Urząd Pocztowy).

Uwaga - wybrane usługi mogą być niedostępne gdy:

  • Nie wyraziłeś zgody na fakturę elektroniczną - w przypadku niektórych przewoźników nie mamy możliwości dołączenia faktury papierowej (zmiany ustawień możesz dokonać po przejściu do "Moje konto" w zakładce "Zarządzanie zgodami")
  • Nie jesteśmy w stanie spakować Twojego zamówienia do kartonu zdefiniowanego jako maksymalny dla danej formy dostawy. 
  • Wartość zamówienia przekracza zakres odpowiedzialności przewoźnika za Twoją paczkę w ramach danej formy dostawy.


2. Czas dostawy

Wyciąg z regulaminu punkt IV:

  1. Sprzedawca dostarcza zamówione Towary przesyłką kurierską. Koszty przesyłki określa załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. 
  2. Zamówione Towary mogą zostać dostarczone przez Sprzedawcę jedynie pod wskazany przez Klienta adres wskazany w złożonym Zamówieniu.
  3. Termin dostawy zamówionego Towaru może wynosić do siedmiu dni roboczych od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia Zamówienia.
  4. W przypadku, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno Zamówienie, Sprzedawca może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części Zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej części Zamówienia. Anulowanie części Zamówienia przez Klienta jest dopuszczalne jednie do chwili otrzymania przez niego potwierdzania Zamówienia (pkt III ust. 5 niniejszego Regulaminu). 

3. Warunki płatności


W naszym sklepie za zamówione artykuły można zapłacić tradycyjnym przelewem na konto, płatnością online, kartami płatniczymi lub gotówką przy odbiorze paczki. Wybraną formę płatności należy zaznaczyć w formularzu zamówienia.


Numer konta bankowego: 70 1090 1506 0000 0001 1258 2259 - Santander Bank Polska S.A. 

  • Przy tradycyjnym przelewie bankowym w polu "Tytułem" prosimy umieścić numer zamówienia.
  • Operatorem płatności elektronicznych (przelew online, karta płatnicza) jest firma PayU S.A.